جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌دوشنبه 15 شهریور 1400/ شماره 354
پیامد افزایش قیمت های پایه؛ کاهش رقابت ها،توقف دلار نیمایی در کانال 22.900 ،تکرار دلار صرافی ملی،ترکیب قیمت های بازار از کاهش و افزایش،اول مهرماه؛ پایان محدودیت‌های برقی صنایع،صعود برنت به 72 دلار،افزایش یک‌هزار واحدی بورس تهران

 پیامد افزایش قیمت های پایه؛ کاهش رقابت ها
امروز مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ ها و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت و با توجه به افزایش 1500 تومانی قیمت پایه پی وی سی و افزایش 1200 تومانی پ پ‌های شیمیایی، رقابت خریداران این دو گروه نسبت به هفته گذشته کاهش یافت. کالاهای گروه پ پ شیمیایی که هفته پیش بین 1 تا 28 درصد رقابت شده بودند امروز با رقابتی بین قیمت پایه تا 19 درصد معامله شدند. گروه پی وی سی نیز از 4 تا 7 درصد رقابت هفته قبل، امروز به قیمت پایه تا 3 درصد رسید. کالاهای گروه پ پ نساجی نیز امروز به جز گریدهایی که کاهش حجم عرضه داشتند در سایر گریدها با رقابتی کمتر از هفته قبل معامله شدند.

توقف دلار نیمایی در کانال 22.900 
بعد از کاهش 7 ریالی دلار نیمایی از 7 شهریور تا دیروز، امروز هم نیما، به مسیر آرام کاهش خود ادامه داد و به 22 هزار و 916 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دلار یکشنبه، که قیمت های پایه با آن اعلام شد، 19 تومان کاهش است. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 22 هزار و 800 تومان بود.

تکرار دلار صرافی ملی
دلار صرافی که روز گذشته را با مجموع 76 تومان افزایش و در قیمت 26 هزار و 686 تومان به پایان رساند، امروز هم بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 26 هزار و 686 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد امروز ابتدا بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه به کانال 26 هزار تومان عقب نشینی کرد و 26 هزار و 970 تومان قیمت خورد.

ترکیب قیمت های بازار از کاهش و افزایش
امروز قیمت های بازار آزاد گروه پرمصرف نایلون و نایلکس ترکیبی از کاهش و افزایش بود، سنگین تزریقی، پت بطری و سنگین اکستروژن کاهشی و در مقابل سبک فیلم و سبک خطی روند افزایشی داشتند و بین 200 تا 500 تومان افزایش قیمت را رقم زدند. گروه پ پ ها هم به جز کالاهای با mfi بالا که کاهشی بودند در سایر گریدها بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند. گروه پی وی سی ها امروز هم مثل دیروز، افزایشی بود.

اول مهرماه؛ پایان محدودیت‌های برقی صنایع
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ضمن قدردانی از همکاری صنایع فولادی در تابستان امسال، از پایان محدودیت‌های برق‌رسانی به صنایع تا اواخر شهریور خبر داد. 

صعود برنت به 72 دلار
معاملات برنت که هفته گذشته با 72 دلار پایان گرفته بود، امروز با عقب نشینی به 71 دلار آغاز شد ولی در ادامه برنت مجددا به 72 دلار صعود کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 72 دلار و 15 سنت بود.

افزایش یک‌هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که روز گذشته را کاهشی به پایان برد امروز روند افزایشی به خود گرفت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 1 هزار و 312 واحد افزایش به 1 میلیون و 538 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟